Vargavinter med fotobegär

15.01.2016

När julen väl är över och man börjar tänka mot våren det är då den verkliga vintern slår till. De senaste dagarna har varit de kallaste på väldigt länge och med en nattemperatur på -15 grader börjar t.o.m. en vinterälskare som jag börja längta efter värmen. Men det finns inget dåligt som inte även medför något positivt och en sak är säker: kyla är fantastiskt vackert! Så för att ta vara på varje tillfälle av denna extrema kyla har jag fotat allt jag kommit på, från underbara porträtt på mina katter till de mest otroliga snöflingor jag någonsin har sett! Minneskorten fylls fort och nu har jag ett helt lager av bilder att sortera och fixa till, minnen som man kan njuta av under regniga dagar. I skrivande stund faller många och stora flingor utanför fönstret och lagret puderlätt snö på marken växer stadigt. Jag har hittills redigerat ett par foton från de senaste dagarna och bjuder på dem här.

Håll er varma i vinterkylan!

© 2022 Jennifer Johansson Photography
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång