Min egen bok!

27.06.2018

Jag kan härmed stolt presentera: Min egen bok! Jag har länge drömt om att skriva en bok med mina egna bilder. Och nu efter ett års arbete och många års fotografering håller jag den äntligen i min hand!

Boken heter "Runt min husknut" eftersom jag fotograferar ca 99% av alla mina bilder i min närmaste omgivning. I boken får läsaren följa med på en resa genom Sveriges alla årstider och se allt från närbilder till landskap och vilda djur. Jag vill visa hur vacker vår planet verkligen är, även i vår egen närhet, och att vi måste ta hand om den. För jag tror att om man verkligen ser allt det fantastiska i naturen så vet man vad det är man kämpar för, vad man vill kämpa för.

Boken är hittills bara i ett exemplar till mig själv, men kanske att den i framtiden kan komma att läsas av fler människor. Vem vet!

© 2022 Jennifer Johansson Photography
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång